Det gör ont i mig...



När jag ser gamla bilder på mig själv.
Vad hände med min kropp? Vad hände med de som föll för mig?
Vad hände med mitt hår?
Vad hände med mitt ansikte?
Just nu tycker jag väldigt synd om mig själv.
I went from that to this:

Julia

Du var vacker då. Men du är även vacker nu. Det spelar ingen roll hur din kropp ser ur, du är lika vacker ändå, du strålar. Och din vackerhet gör att jag inte kan låta bli att le när jag ser dig.

Jag skulle lätt falla för dig, om det inte vore för att jag har ett förhållande.

Ditt hår är vackert, alltid. Du passar i allt.

Och ditt ansikte är minst lika vackert. Du ska inte tycka synd om dig själv, du ska vara stolt. För du är så vacker och jag vill så gärna se ut som dig.

Stjärnängel. <3

maria

du är så jävla fin nu också!

Bambi

Du är fortfarande fin, så sjukt vacker <3

Liiv

tycker du ska vara stolt och glad över dig själv nu med :)

Tanja.

Emelie, älskade Emelie.

Du är vacker, då som nu. Alla förändras med tiden. Men din skönhet kommer aldrig försvinna. hur mycket du än förändras. Den kommer alltid finnas där. och varje gång du förändras, så blir du vacker på ett annat sätt.

förändringar är hemska ibland. Men du är vacker, trots förändringar, kom ihåg det, underbara du.



Jag ä-l-s-k-a-r dig! <3

Astrid

Vackra Emelie!



Sv: Åh tack! Jag kände för en lite somrig design men med lite ovanliga färger.

Du är också jävligt duktig på design Emelie!

HannaH

du är alltid snygg då som nu! asso önskar ja kunde få dig att inse hur vacker du är<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info