Beverly Hills, that's where I want to be!

Ni får en halvdan bild på hur håret blev. Fångas verkligen INTE på bild.
Ser bara mobbad ut på alla. Kan vara för att jag är mobbad, vem vet?

I Love My New Brills.
De är fina tycker jag $: Och jag älskar även min dödskalle skarf jag köpte för hundra år sen. Den är mysig!

Idag har jag inte gjort så mycket, dampat lite på att ljuset cpar så jag kan inte ta cam bilder. Och mitt ena öga ser suddigt. Hm, starting to get old, are we?

Aja ni får leva med hur ful jag är.
Awesome, va?

Hej då!

















Bambi

Du är fin, massa fin :o

Jag älskar ditt hår, bögnorld & vi är mobbade tillsammans!



Du börjar bli oooooold, det börjar vi alla. 'sjunger'.

EHE $:

emina

du är vackrast :* och jag är avis på ditt hår !

Johanna

Jättesnyggt hår (Y) :D

Emma

ditt hår är jättevackert nu!

Fanniii

det blev ju bra! =D

söt du är emelii <3

Sandra

...vadå ful?! Du är vacker,du har bara inte förstått det.Jag känner inte dig men jag tycker du verkar vara en jättefin tjej.

Mikaelah.

Du är oerhört fin, och du verkar ha en lika fin insida som utsida.

Hoppas allt blir bättre för dig.

Kram.

Julia

Ditt hår är underbart vackert! Lika som du. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info