Att inhandla när studiebidraget kommer:

x Nytt löshår, 600:-
x Vit toning, två burkar. 118:-
x Grå toning, en burk. 59:-
x Skuld till syster, ca 70-80:-

Sen är jag nog pank, haha :C
Inte okej. Men jag behöver verkligen dessa saker, och skulden måste ju såklart betalas!
Vad ska ni köpa/göra när ni får pengar?
madde<3

Färgerna som du kommer få på ditt hår låter skit fräckt! haha jag tycker alltid att ditt hår blir fränt :))<3

Lissie

Jag vill också ha löshår :C

Men alla bara klagar & säger att jag är finare utan så jag undrar om det inte kan vänta. Men jag saknar det SJUKT mycket!

Nu går det typ inte att göra ett skit med mitt hår,

risigt är det också. Ditt blev jättefint :*

Astrid

SV: Ihhh tack sötnos! <:



Jag ska också ta och köpa vit toning! Det är så sjukt snyggt med riktigt platina blondt/ vitt hår! :D

Linnéa

vart ska du köpa löshåret? :p

Linnéa

sv: okej, för jag hittar nämligen inge billigt som verkar bra ^^

fia

det suger att va pank direkt när man fått pengar!

känner igen mig hhaha D:

när jag får pengar ska jag köpa ett par hela skor och akvarell- eller akrylfärger

take care <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info