What clowns are we?

Lyssnar på Broder Daniel. De är bra! Även om de inte finns längre så är deras musik sjukt bra. Synd bara att endast albumet Cruel Town finns på Piratebay.
Men jag älskar Shoreline. Den låten är så grymt fin!

Idag ska jag till Vänerviken för att prata med min läkare Ragnheidur.
Det kommer kännas konstigt att vara där igen. Det var där jag låg inlagd förra sommaren.
Men men, vad ska man göra åt saken? Livet är inte underbart och vackert, utan hemskt och bedrövligt.

Ska även få två stycken blekningar av mamma som en sen födelsedagspresent. Det kommer bli najs att vara blond igen. Färgade endast håret blått för att bli av med färgen, och för att löshåret var en annan nyans av blont än mitt egna hår.
Men nu när jag bleker det hoppas jag på att se bra resultat!
Sen blir det till att använda mängder av silvershampo och hoppas på det bästa.
Jag älskar verkligen vitt hår och har bestämt mig att jag ska vara vit-blond så länge det går. Kanske någon babyrosa färg då och då, för jag har siktat in mig på ett par babyrosa dreads från Salong Safari som jag tänkte ha som slingor i undehåret i så fall. Men det blir först till senhösten eller vintern, eller kanske nästa år. Jag är liksom inte helt hundra på att jag vill ha det. Tvekar på om jag skulle passa i det nämligen.
Fast då får någon hjälpa mig fläta in dem, haha för sånt kan jag inte. Typ sugig_tjej_på_sånt.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Vi hörs senare! :3
t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

svar:

alla är så superfina att jag inte kan välja :<

Fanniii

Kan man inte typ limma fast dreadsen på clips då ? Eller det kanske inte går xD

Men det skulle vara en variant och Emelie; PROVA! :3 <3

fia

om du inte hittar på piratebay, prova isohunt.com :)

brukar finnas mycket mer stuff där!

det funkar typ likadant som piratebay.

tc<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info