Trasigheten

Helvete.
Mina ord fastnar i tankarna och jag känner att en enkel sak såsom att andas blir svår.
Jag tror det är två månader nu. Två månader av dagligt nya skärsår. Jag är slav under blodets makt och kommer inte loss. Men egentligen gör det mig ingenting. Jag har gett upp hoppet för länge sedan.

"Nu ska världen räddas
allting trasigt ska bli helt
och jag sprayar namn på muren
alla dom som tänker fel"

Jag önskar faktiskt inte att jag vore hel. Jag vet inte hur det är att vara det, att känna sig lycklig och tillfredställd med livets upp och nedgångar. Och saker jag inte känner till skrämmer mig. Jag är trygg i att må dåligt. Det är det enda jag känner till och det är därför de kallar mig konserverad. Jag kan inte tänka mig en förändring.

Det enda jag har i huvudet är Molnet, tankarna och blodets mäktiga mantra. "Skär, skär, skär."
Det behöver inte påminna mig. Som slav är det min plikt att skära, och det gör jag så gärna så.
Det är det tryggaste jag har.

Muff

<3

HannaH

emelie.. du måste förstå att det kan bli bättre, du förtjänar bättre, du glittrar, du är så mkt bättre än molnet, och starkare... jag älskar dig, till djupet av mitt hjärta <3

Lizz

Kom att tänka på en sak. Vad händer om man råkar skära av en blodådra?

Har du gjort det nån gång?

Slutar det blöda av sig själv eller måste man åka till sjukhus? :s

Tacksam för svar.

<3

Julia

Men älskade du.. Du ska inte behöva känna sådär, även om det är din trygghet, så förtjänar du att må bra. Känna dig trygg i denna värld. Du är glitter i min värld. En ängel som är så bra och vacker. Jag älskar dig så otroligt mycket Emelie. <3

Emma

det är tråkigt att höra att du inte känner något hopp. önskar att du kunde, och eftersom att jag har hopp så hoppas jag att du någon gång ska komma ur skiten! <3

Mimi

Så tagen man blir med dina ord, trots att de handlar om saker man egentligen inte borde göra. Min nya favoritblogg <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info