Spanat in...

Jag har spanat in denna jacka länge nu, och funderar på en sådan svart eller babyblå. Perfekt till hösten!
Den är snygg, och rätt billig också. Två bra saker.
Ska nämligen till Torp med mamma och syster snart, någon dag. Ska även kolla BikBok om de har någon jacka.
Vore kanske najs med en skinimmitaions jacka, vem vet?
Jag använder ju inte riktigt skinn/läder/päls eftersom jag är djurvän. Och snälla starta inte en stor debatt om detta nu.
Det finns ju de som gillar att klaga på min blogg.

Och jag kom på något epic fail jag gjort:
Ovanför där man kommenterar har jag ju lite regler. Men på "foto & design" har jag bara skrivit om foto och helt glömt bort design delen!
Måste fixa en ny bild och lägga in den så man inte blir förvirrad.

Jaja det var allt för mig nu.
Vad tycker ni om baseball jackan från Gina?
Lissie

Den var jättefin :D jag gillar den i grönt faktiskt.

Märrä :D

Sv: aw, tack så mkt,

du har as cool blogg :D ^^

Fanniii

mjo den va helt okej! tror nog att du skulle passa i den :D

btw, det går inte att kommentera på din inlägg om håret D: fast det kanske är min webbläsare som fuckar xD

vet inte :D

PUSS

Anonym

den är skit söt ! har en likadan fast röd.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info