Lite hit och dit

Hm. Nu är säkerligen de flesta av er trötta på att jag byter design hela tiden. Men jag blir inte nöjd.
Nu har jag dock hittat världens snyggaste bakgrund! Så en ny design kommer, och den vill jag ha kvar. För den kommer bli så najs hoppas jag!

Imorgon ska jag ta blodprover och åka till NÄL sjukhus för att besöka dietisten. Haha, skulle gått ner fem kilo tills nu. Har typ gått ner ett halvt?
Jävligt bra där, Emelie. Jävligt bra.
Jag kan typ inte gå ner i vikt. Men nu lovade jag mig själv: no more crisps and no more candy.
Men läsk på helgen, för jag älskar läsk och även om det är sjukt ohälsosamt så vägrar jag ge upp min läsk!
Kommer säkert inte gå ner något ändå. Jävla fetto unge är jag. Dömd till att vara fet forever and ever.
Jaja. Man får leva ändå, eller? Kanske inte. Äh. Jag vet inte, bara babblar på som fan.

Aja nu väntar sängen för jag ska upp halv sju imorgon.
Puss på er!
Btw: Jag älskar Fanny!
katalin

sv: tack! jättesöt blogg du också! :D

Fanniii

Nämen! :D

Åh Emelie du gjorde min dag! och jag älskar dig med! <3 Saknar dig gör jag också!<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info