Leaving town, are we?

Hej hej!
Jag bloggar nu igen, haha.
Tänkte bara uppdatera er lite om vad som hänt idag.
Jag har:

x Hållt på med den nya bloggdesignen HELA dagen.
x Av en slump hittat en av de vänner som lämnade migs blogg.
x Varit sugen på tårta.
x Varit på Vänerviken och pratat med min läkare där.

Nu till vad som sades på Vänerviken:
Jag ska eventuellt bo på ett kortbo, alltså ett boende man bor på under en kortare period. I mitt fall en helg var fjärde-var femte vecka.
Jag ska flyttas över till vuxenpsykiatrin när de har tid.
Jag tycker inte om kortboendet planerna alls. Men familjen orkar inte med mig och mina problem längre.
Känns awesome.

Aja nu väntar sängen. Är svintrött efter att ha glott på datorskärmen från 2 till snart elva.
Vi hörs imorgon! Hej då! :3
maria

ditt hår blev jättefint!

sov gott :3

Bambi

Fin design du har gjort (:

Åh, hoppas att du trivs hos dom du ska bo hos & hoppas att det går bra på vuxenpsyk.



I miss you, btw. ♥

emina

jag älskar dig <3

julia

hoppas det blir bra iaf älskling. att det löser sig. jag älskar och saknar dig. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info