Inlägg för kvällen

Tänkte uppdatera nu inför kvällen. Har ju bara bloggat en gång idag!
Herreminjesus.
Just nu lyssnar jag på Simple Plan. Deras gamla låtar är så söta! Men deras nya är jättebra de med ^_^
Inatt förlängde jag mitt fina stora sår. Det är något som jag finner rogivande. Lugnande liksom. Dämpar ångesten för en stund. Så nu går det runt halva armen, vilket jag tycker är finfint.

Imorgon kommer Bambi och Albin hit och sover över! Det kommer bli kanoners kul! :3
Vi ska äta pastasallad och kanske se på film. Och om Bambi tar med sin dator ser vi förmodligen på mycket konstiga YouTube klipp, hihi. Typ "crazy goat" och "dryg rysk kärring pratar svenska." Kärlek!
Min dator har nämligen bara internetanslutning på övervåningen tyvärr. Sad, indeed.

Jaja nu ska jag planera vidare med Bambi och Albin! Vi hörs! <3
Julia

Emelie, sluta skära. Jag vill inte att du ska skära sönder din (i mina ögon) vackra kropp.



jag saknar dig.

HannaH

jag saknar dig




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info