Hej alla!

Det var ett tag sen!
Tänkte snabbt gå igenom vad som hänt de senaste tre dagarna:

Torsdag:

Jag träffade Bambi och Mimmi. Vi gick till Folkets Park och åt glass och försökte ta bilder på de söta fåglarna men det gick inte så bra.
Sen pratade vi, bad till ett träd och hade det trevligt!
På kvällen följde Bambi med mig hem och vi såg som vanligt på lite filmer (2001 maniacs = ett måste att se var gång vi träffas, sen var det The Toxic Avenger och Morgan Pålsson- världsreporter.)
Vi hade det trevlans men lade oss ändå rätt tidigt för jag hade fått sömnmedicin.

Fredag:
Bambi åkte hem. Jag solade och la mig klockan 8 på kvällen för att jag var så djävulskt trött.

Idag/Lördag:
Solat hela dagen, även badat i poolen. Gick med syster ner till Netto och köpte dillchips till ikväll.
Mums! Jag gillar dillchips!

Sen händer väl inte så mycket mer, vad jag vet.
Och just ja!
För att svara på lite frågor jag fått tänkte jag att vi lika gärna kunde ha en frågestund så kan jag svara på alla frågor på måndag.
Jag har förresten också, för att rädda mitt hår och min ekonomi, färgat underhåret blått och överhåret är vitt.
Sen är mitt nya löshår hälften blått och hälften vitt. Ser faktiskt lite lila ut, men det ska ju vara blått.
Det blev faktiskt bra, och slet inte alls på håret. Även om jag blekte det innan. Det är sjukt lent och har inte tappat mer än kanske 3-4 hårstrån. Känns bra!
Till hösten blir det ljusrosa hår, hihi. Efter det vitt under hela resten av hösten och vintern. Jag planerar här, jao!

Men men, kommer alldeles strax ett separat inlägg där ni ställer frågorna till frågestunden. Fråga på om precis vad ni vill, men är det något jag anser olämpligt svarar jag inte på det. :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info