Viktuppgång

Jag känner mig värsta aktiv. Både på att kommentera andras bloggar, samt att uppdatera min egna.
Det känns bra. Det känns faktiskt väldigt bra!
Jag gillar att skriva i min blogg. Det får mig på ett sånt där härligt lugnt humör, nästan som i trans.

Jag vågar verkligen inte väga mig, men det ska jag göra sen. Jag måste se om det gett resultat att äta mindre i en vecka nu. Tänk om jag gått upp? Alltså då vet jag inte vad jag gör. Då får jag äkta rage och slår sönder något. Jag lovar och svär. Fyfan.
Nej, att väga så mycket som jag gör är inte okej. De på BUP sa att jag hade övervikt lite "i överkant" för att citera. Vadå typ sänka mitt självförtroende till -100000000000000?
Jag vet redan att jag är tjock. Förr klagade de på att jag var underviktig, nu så är det klagomål på övervikt. Well it would never have happened om ni inte satt mig på jävla äckel fetto mediciner och lagt in mig på Psyk där man äter 7 gånger om dagen!

Nu ringer tvättmaskinen och jag måste gå och tvätta och ta hand om den rentvättade. Alltså min nya snygga tröja har blodfläckar på sig. Liksom vad fan? Vad kom de ifrån? Men nu måste jag verkligen gå.
Bloggar vidare så fort jag kommer tillbaks!

Nej nu får jag rage! Jag har gått upp 2 kg! Vad i helvete? Hur fan kan man gå upp i vikt av att äta mindre?
Helt jävla ologiskt..!
Men vet ni vad jag hittade i min tvättkorg? Löshår! Jag bara; vad fan? Liksom ofta man hittar löshår där.
Men där låg en slinga jag inte ens visste om att jag saknade. Fatta vad mysko. Jag har noll koll.

Nej nu måste jag (hoppar tillbaks till vikten) ta tag i det här. Mycket mycket mindre mat och Gud vet vad mer. Jag ska gå ner!

Tack för att ni läser min blogg, och att jag hamnat 8 på listan i självförbättring. Tack så mycket!
ebba

du är också riktigt söt! :D

Martiny

Du är inte tjock :@:@:@ spelar ingen roll vad du har fått för dig, du är inte det.

Men att äta mindre är ändå aldrig bra, då sjunker matsmältningen under tiden du inte äter, det är bättre att äta typ 10 frukter om dagen än 2 mål mat:)<3

Och we lajk that you're aktiv :D

Haha, nu fick du värsta wall of text, men aja :)<3

Bambi

Seriöst, BUP suger. Dom klagar över allt som dom egentligen själva ställer till med.

Haha, noll-koll på löshår :C



Icke roligt att ha blodfläckar på nya fina kläder ):

Niche

faktiskt så går man upp i vikt när man äter mindre

man måste juh göra det på ett speciellt sätt

typ gå ut mycket med hunden det kommer hjälpa ^^



fast du försöker så jag tycker vågen skall vara där du vill den skall vara :/ <3

Amanda

Du får inte äta något alls isf, äter man något så POPP, så tar kroppen upp precis allt fett som finns i den maten.

Då funkar det inte.



Men öh, langa msn <<<<<<:

Hanna

äta måste du göra.. om du äter ofta lite och nyttigt så. samtidigt som att du går upp i vikt för att du bygger muskler, muskler väger mer än fett<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info