Vad man vill ha är inte alltid det man får

Jag orkar inte.
Jag är trött, lyssnar på Ismen. De är grymt bra.
Jag har ångest. Massor av ångest. Massor av dåliga tankar.
Jag vill supa bort alla problem. Det är så underbart.
Jag vill överdosera tabletter, flyga och bara känna ingenting.
Jag vill gråta, få ut känslorna men det går inte. Fast sagt är gjort, nu gråter jag,
Äh, det var bara en nysning. Jag gråter alltid när jag nyser. Fast de dröjer lite, tårarna. Det kanske är gråt ändå?

Jag har abstinens. Abstinens efter rakblad, hårfärg och pengar.
Jag vill ha BOTDF tröjorna nu. Jag vill ha rosa eller turkos färg och svart färg. Ska färga underhåret i luggen svart/rosa eller svart/turkost med slingor och sådär.
Typ coontails.
Jag vet inte hur det kommer se ut, men vad vet egentligen jag?
Jag vill slita loss mitt ansikte, mitt hår och börja om på nytt. Jag bara längtar tills mitt hår växer ut åtminstone till axlarna. Frisören klippte ju alldeles för kort!
Liksom mitt hår skulle inte se ut såhär. Jag kan ju inte ens ha i löshåret för att det är för kort.
Det gör mig sur.

Och jag vill hitta till Kawaii shop. De har awesome saker.
Vill handla på Shock. Vill ha nya kläder, mina är för små.
Vill hitta min Emily Strange tröja. Den har vart borta sen förra året.
Vill betala av Bambis födelsedagspeng och kamera.
Vill ha bort alla jävla skulder.
Vill ha pengar på mobilen.
Vill ha pengar.
Vill slippa vara så jävla fattig jämt!
Behöver nytt puder.
Vill kunna sminka mig snyggt.
Vill så jävla mycket, men inte får man, kan man eller ska man göra något av det.
Det går inte. För allt kräver pengar och ork. Och jag har ingetdera.

Och jag har feta skoskav på hälarna. De gör sjukt ont, så jag lider liksom både fysiskt och psykiskt. Dubbelt upp, awesome.
Vi lägger en ros på en död mans kista
han som var vår medmänniska in i det sista
Ingen älskade honom när han var vid liv, men nu har han funnit frid.
Ismen
- Alla älskar en död man





CupCakeDesu

Vi ska hitta till Kawaii Shop och shop til we drop! :D<3

Julia

<3<3<3

hanna

du är värd ett bättre liv<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info