Utan dig

När du viskar i natten

Att du håller mig kärt.

När du tar mig i handen

Och säger att jag älskar dig så

Kan du förstå

 

Utan dig är jag ingenting alls

Utan dig är livet som en hals

Som blitt avskuren

Utan dig är jag som en blomma utan blad

Som en  rödspätta utan romelad

Utan dig

Utan dig

Utan dig

Är jag ingenting alls

 

När jag viskar i natten

Att jag håller dig kärt

När jag tar dig i handen

Och säger att jag älskar dig så

Kan du förstå

 

Utan dig är jag ingenting alls

Utan dig är livet som en halkig vals

Som gått fel, så så fel

Utan dig är jag som en blomma utan blad

Utan dig är jag toastmacka, utan marmelad

Utan dig

Utan dig

Utan dig

Är jag ingenting alls

 

Sofia

Snygg blogg, gillar verkligen bakgrunden! :) / Sofia

Hanna

om det är du som skriver texterna dom är jätte fina. du är grymt duktig <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info