Tråkigt

Varför vaknade jag så tidigt för?
Bambi smsade igår och sa att vi ska ses halv elva, och så vaknar jag vid sjutiden. Vadå koll?
Så nu har jag världens tråkigaste och har absolut ingenting att göra.
Och jag måste bara säga tack till alla kommentarer jag fått under natten! Jag blev jätteglad. Och Niche, tack så mycket!<3
Sen måste jag även påpeka att vissa börjar bli sjukt irriterande. Alltså inte er bloggläsare, men folk omkring mig. Som familjen t ex. Så jävla på hela tiden och mamma tror hon kan tvinga i mig mat hela tiden. Det är sjukt annoying.

Idag har jag på mig min I LOVE MY BOYFRIEND tshirt, jeansleggins och min svarta puffärms kofta. Jag kanske slänger ut en bild sen, som sagt. Om jag pallar. Om jag ser normal ut och inte monsterish.
Ni älskar min svengelska.

Alltså vad fan ska man göra nu? Liksom sjukt långt kvar innan skolan, och jag bara sitter här och glor på datorskärmen. Kul liv...
Jag vill pierca mig! Jag fattar inte varför mamma inte låter mig. Jag har tjatat sen jag var tolv år om snakebites, men neeej då. Hon är den mest envisa jag känner. Snakes skulle öka mitt självförtroende massor.
Men som sagt; hon säger nej.
Det är bara att invänta artonårsdagen.

Nej nu ska jag försöka hitta på något. Bokar tid för klippning idag så vi får se när det blir.
Ha det bra nu. Hej då!
Niche

det är inte kul att vakna tidigt uusch det blir så tråkigt på morgonen då ,__,



det var så lite :)<3

gollish

- skribent på http://gollish.blogg.se/

Aw tack va söt du är:)

mitt löshår som jag har nu är 60cm men nu har jag klippat av det lite, jag har löshårer runt håret asså det är kanske 20cm och har 4clips på och sedan har jag 2st som är kanske 10cm och har 2clipser svårt o förklara men kan visa nån bild sen om du vill(: puuss

Carro

Jag började skolan 08:10, och då hade vi musik. Inte kul.

Fanny

faktiskt så skulle jag vilja ha lite hjälp ^.^

jag addar dej nu så kan jag berätta om min idé sen (:

Erika

hej vilken fin blogg du har!

hoppas allt är bra med dig :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info