The past, the love, the memory

Det blev faktiskt lite ljusare, så nu är jag på lite bättre humör.
Alltid bra när man färgar/bleker det och resultet blir som man tänkt.
Längtar så till Göteborg fredag vecka 8! Då ska jag till följande affärer:

Kawaii Design (någon som vet hur man tar sig dit med spårvagn och till fots får gärna berätta)
Shock
X-Plosion

Ska köpa:
Rosa hårfärg
Turkos hårfärg
Svart hårfärg (depends på om den går ur lika fort och inte gör håret orange)
På Kawaii design ska jag kolla på Hello Kitty saker <: Det kommer bli awesome. De har en asfin ring med HK och ett matchande halsband jag nog ska köpa. Kommer bli fint ihop.

Imorgon ska jag stryka på Hello Kitty tyglappar på min gula och min svarta cardigan.
Det blir jättegulligt! Ett enkelt sätt att förändra kläder på. Billigt också, hihi.

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har ingenting att göra, så då kan man lika gärna sova.
Imorgon blir det en chilldag och jag tror jag ska måla lite, är änna på humör för det.

Hej då bloggen och alla söta läsare!
sara

sv; javet faktist inte, har aldrig köpt det själv >:

men det är ju bäst hos friören :3

CupCakeDesu

Jag kan kanske åka dit med dig någon dag så kan vi gå dit tillsammans :D Jag vet hur man tar sig dit! :D<3

Amanda

Det blir säkert awesome <:



Ey, smsa mig?

Martiny

det kommer bli asum, du är jättefin i rosa hår (u)<3

Emma

ditt hår kommer bli fint!

hoppas du hittar till kawaiishop också. sjukt mysig affär!

HannaH

awesome :D vart ligger x-plosion? har letat efter den! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info