Tänka sig

 

Imorgon kommer massa folk hit för att fira mammas 50 födelsedag.
Shit, mamma blir 50 år! Kan ni tänka er det? Det kan inte jag.
Men jag är sjukt nervös och jag kommer få hjälpa till och vara servitris och massa.
Göra bål etc, och snittar till typ 18 pers. Inte så kul.
Och inte får man något själv heller, det suger. Jag tycker om att få saker.
Haha nu låter jag värsta bortskämd men tro mig, jag är allt förutom det.
Jag får så sällan saker att jag uppskattar dem extremt när jag väl får det.
Minns i somras när Mikael bjöd mig på hallonpaj och en Burn från Espresso House, och jag nästan började lipa för att jag inte tyckte jag förtjänade att han slösade ut pengar på mig, haha.
Men sån är jag. Jag hatar när folk köper saker till mig/åt mig.
Fast ibland är det okej. Om det är saker man har nytta av. Som kamera, eller dator.
Åh vad jag skulle behöva en ny dator! Denna har ju bara 60GB.
Skitkass är den. Och jag som ändå har en massa bilder borde ha en hårddisk på minst ca 300 gig eller mer, helst.

I alla fall, mamma fyller den 4e och Bambi den 14e. Jag har stresstid på mig att köpa present, och det värsta av allt: i Trollhättan finns absolut ingenting!

 


Vad ska ni göra imorgon?

t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

svar:

du är söt, mhm <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info