Tack till 26 bloglovin' bevakare

När jag loggade in på Bloglovin' såg jag att jag har 26 prenumeranter. Dock i kategorin självförbättring ligger jag fortfarande på tolfte plats och där står det att jag har 21, och på bloggen står det 25. Haha det verkar som bloggen har koll? ;)
Anyways, jag har absolut ingenting att göra och ska förmodligen glo film nu.

Såg btw nya filmer igår: Timber Falls och Paranormal Activity. PA var sjukt bra faktikst, baserad på verkliga händelser. Man blev lite spooked every once in a while faktiskt. Grymt bra film!
Timber Falls var en film jag trodde jag sett, men jag hade blandat ihop den med Reeker (också en grymt bra film)
men Timber Falls var helt okej. Dock lite... udda.

Vad ska ni hitta på detta nya år? Något spännande, kul eller tråkigt? I'm all ears!
Hanna

Kent i år ju :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info