Sommar, sommar och sol

Kyrkklockorna ringer en bit bort.
Tonerna ekar runt omkring området där jag bor.
I det lilla huset jag befinner mig i sitter jag vid matsalsbordet med mamma mitt emot mig och syster brevid.
Det ser lite ut som ett kontor med alla laptops.
Jag har idag ätit en macka och en bit valnötskaka. Känner mig jättetjock nu.
Vill inte äta mer sen, men kommer förmodligen bli tvingad.
Jag orkar inte. Är så mätt...!

Fettet dallrar och jag vill inte se mig själv i spegeln. Det vågar jag inte. Det är för hemskt.


Längtar till sommaren, återigen tjat om denna sommaren.
Värme, sol, brun kropp, smal kropp (?) och Göteborg.
Fritidskort, vänner och underbara minnen.
Jag älskar sommaren. Då är man lycklig.

Jag längtar till sportlovet. Rosa och vitt hår kommer bli underbart fint. Men på mig kommer det se clownigt ut.
Jag önskar jag hade Hannie Dropkicks utseende. Hon är nästan brutalt vacker...!
Jag hatar att hon ser så bra ut, för inuti mig brister hjärtat av att se vackra människor. Jag blir så avundsjuk och jag börjar gråta inombords.

Jag ska nog spela sims 2 pets sen på Wii. Vi får se om jag orkar. Sen tjatar syster om Tomb Raider men jag får sån panik när det kommer fiender. Inte kul. Jag sitter ärligt och skriker.
Men det var allt för nu. Vi hörs senare!
Carro

jag har testat att spela left 4 dead, jag gör samma sak. när alla zombies kommer skriker jag... och dör.. så nu kan jag inte spela det på ett allmänt ställe mer x.x xp




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info