Psycopathicmind



 

Jag har sjukt tråkigt så jag langar cam pics från någon minut sen. Haha. Crazy eyes typ.
Nu är mitt hår faktiskt helt okej. Men det ser bättre ut i camen än irl för tuperingen blev inte najs alls.

Tomb Raider gick åt helvete. Är dock på sista banan i Grekland just nu så det är ju bra, men det är ett jävla hopp som jag inte klarar att göra.

Sen ikväll ska jag äta grönsaker med dipp, mums. Nystart på icke-fetma-liv-med-godis.

Och jag är duktig_chey som vart ute med Tex alldeles ensam mitt i mörkret. Det var sjukt läskigt faktiskt, men nödvändigt. Jag gillar de små rundorna under kvällarna när man känner de mjuka vindarna mot kinderna och det inte är alltför kallt som idag t ex, alldeles lagom ute. Faktiskt.
I alla fall här hemma i Lextorp.

Nu ska jag msn:a lite och langa snuttis som jag skaffat!
Heter samma där som på bdb: Psycopathicmind.

Woh!

amanda

congratz im in this with u, typ :)

ska också sluta äta godis och ha ett "fetto-liv" och idag har klarat mig UTAN godis med endast två glas coca cola! :D duktig jag är

Elvira

Söt du med, & fin blogg =)

Nell

Du är jättevacker! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info