Luggen

Okej, så jag vet redan om att håret ser ojämt och mobbat ut, så no comments about that please. Mamma har redan påpekat det och jag blev småsur...
Längtar tills jag får klippt mig hos frisören, för jag är trött på att ångesten ska tas ut på håret. Jag vill inte, men jag tvingas pga Molnet. Han är elak ibland.

Åh, Kent. Deras musik är så sjukt... jag vet inte. Vacker, unik, underbar... Allt. Allt bra. Jag älskar Kent. Jag älskar älskar älskar dem och snart ska jag se dem LIVE! Omg, kommer dö typ?!
Ska skriva in Kent på armen och stå och digga och kanske mosha som fan. Det beror på låten, och publiken. För ibland ska man inte mosha, allt handlar om timing förstår ni.
Jag har varit på ett par konserter during my life så man känner på sig sånt. Go with the flow är regel nummer ett.

I alla fall, ville bara visa upp håret så jag om några månader kan sitta här och skratta åt hur fucking ful jag varit. För det är så man gör förstår ni, man skrattar åt sina gamla jag. I alla fall jag.
Och nu får jag damp för att jag ser ut som en hamster på bilden och vill ta bort den, men neej det ska jag inte. ACHMEDS BANANER!
Sur nu. Usch. Blä. Fy. Äckel fetto, har ätit mat nu med. Pommes och sallad. Sen blir det mascarpone med stratiacella om en stund. Typ fet-tjej.com lätt. Utan tvekan.

Aja nu ska jag sluta skriva och dräggla vidare på snygga band tees. Kanske köper en med Jeffree Star nån  månad i framtiden detta år, men de är sjukt dyra. Hej då!
nadja

Du är så jävla vacker att det inte är sant :o<3

Hanna

längtar som faen till kent<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info