Klippning 11:00 på Måndag

Gårdagens lovade bild.

Jag ska klippa mig på måndag! Snacka om glad_tjej_92!
Och jag gör understreck när jag är på bra humör, hihi.

Idag har jag tema pirat på mig. Jag har skjorta, bandana och jeansleggins. Jag ser liiite ut som en pirat faktiskt men inte sådär överhängande mycket tyvärr.
Och vet ni? Jag skulle vilja ha rosa dreads! Alltså inte hela håret, utan några slingor i. Men är det någon som vet ifall det går att ordna?
Skulle bli sjukt glad!

För övrigt är det foto idag i skolan, och det ska bli både jobbigt och roligt. För vi ska fota i fotostudion med riktiga blixtar och det är jag inget vidare bra på.
Dagsljus in my heart.

Efter skolan är det helg och då ska jag ta det lugnt, vila ut och kanske plugga lite, vi får se hur det blir med det där, haha.

Klockan tio ska jag träffa Bambi idag och det blir awesome som alltid.
Sen vill jag tacka alla återigen för era supersnälla kommentarer! De värmer.

Men nu ska jag kila, hej då!
Nell

Vacker <3

Bambi

Dagen var som vanligt, onödig men sjukt rolig :D

sara

du är så fin!

HannaH

snacka om vacker!!

du kan fixa fake dreads rosa o sätta i håret, tror dom har de på shock <3

Carro

söt bild! :]

Fia

pirat! :D

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info