Katastrof

Seriöst nu bloggen. Det här går bara mer och mer utför.
Var dag blir ännu större plåga.
Snart klarar jag inte av speglarna mer. Men masken, masken måste på...
Förr kunde masken göra mig normal, fin... vackrare än det monster jag egentligen är.
Men nu, nu lyser monstret igenom och endast photoshop kan rädda bilden.
Utan smink, photoshop och gud vet allt så är jag hemskt ful.
Med smink är jag ful, fulare fulast.
Med photoshop, då ser jag normal ut.
Så photoshop in my heart.

Jag vet inte varför det bliviti så. Det är frisyren, jag har den som huvudmisstänkt. Sen är det viktuppgången som gjort mitt face till värsta fatso. Har ju världens rundaste ansike!?
Men håret..

FAN TA DIG EMELIE för att du sjunkt så lågt att du låter dig själv förfalla.
Bambi

Det är hemskt att du mår som du gör ):

du är fin, även om du inte ser det. <3



(har skrivit detta flera gånger nu, men kommentaren vägras skicka).

nadja

jag önskar jag kunde få dig att må bättre emelie :(

Du är asfin, även utan photoshop, för det har jag sett på din & bambis youtube <3

gollish

- skribent på http://gollish.blogg.se/

sv: naw fan va söt du är :*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info