Goddagens!

Idag har dagen gått ut på att:

- Ta farväl av Gunnar och Marion från Stockholm
- Åka till Överby köpcentrum och shoppa
-Komma hem och äta tårta (mamma fyller år)
-Spela Tomb Raider på Nintendo Wii
- Data

Jag köpte:
Grå fuskpäls jacka från H&M som är en storlek för liten, men jag ska bli smal i år så jag kan ha den till nästa vinter
Hårspray
Blekmedel (jag är lite blondare nu, hihi)
Guld-jeans shorts från Gina Tricot (som också är för små men ska träna och banta som fan nu så jag kan ha dem till sommaren)

Imorgon ska jag till Bambi och vi ska sy fast löshåret till henne samt se på film. Det kommer bli kul :)
Min dag har varit ganska bra, fast jag dampar på Tomb Raider lite, haha. Är i andra/tredje något av det tempela och det är knepigt. Jag är inte så smart förstår ni. Logik </3

Det var allt för nu, uppdaterar senare eller imorgon. Bye.
Bambi

Imorn ska det blir awesome :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info