God morgon och God eftermiddag

Jag vaknade sent idag, men jag har sovit dåligt pga att min dator låter som en jävla kåt älg eller något.
Jag fattar inte vad den har för problem, men de problemen stör mig när jag ska sova, chatta och piffa bloggen.

På tal om att piffa, jag har ändrat om i mitt rum. Kanske slänger upp bilder på hur det blev någon gång när det är ordentligt städad, haha. För just nu ligger damsugaren på golvet, kläder lite här och var etc. Och nej, jag är inte stökig. Jag har bara ingen ork.
En annan piff sak jag gjort är att píffa bloggen lite. Det kanske inte syns sådär fruktansvärt mycket, men jag har lagt till lite småsaker som förhoppningsvis gör den lite sötare!

Åh, på fredag ska jag beställa mina Blood on the Dancefloor tröjor! Åh vad jag längtar tills de kommer. Just saying with a big smile on my face, hihi.
Och imorgon ska jag klippa mig! Hoppas det blir bra, annars får jag rage...

Snart är hela mitt rum fyllt med söta tjejer som är blandade scene queens och vanliga. Alla som är fina hänger på mina väggar. Och så Jeffree Star såklart!
Ska skriva ut mer någon dag, för jag blir glad av att se alla sötingar. Funderar på att skriva ut några söta killar också, för det känns så enformigt att bara ha skönhetsideal på väggarna på något sätt.

Nej nu ska jag ta mig lite te. Vi hörs senare bloggen. Ha det bra alla läsare!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info