Filmnörden laddar ner film igen

The Ninth Gate (Med Johnny Depp!)
Breathing Room
(såg lite igår, verkar kass)
Silent Hill
(syster sa den var bra)
Silent Scream
Frontiers
(ska se sen)
Re-Cycle

Jag vet att hag är värsta filmnörden, haha. Men jag ser faktiskt bara skräck, skräck-komedi och rysare. Så då är det helt okej. Tycker om att glo film. Det är alltid något att göra. Och snart har jag väl sätt alla skräckisar som finns, haha. Då kan jag bli filmkritiker för andra.

Tänkte göra en lista på saker som jag tycker om och velat bli etc under hela min livstid. Yrken, drömmar etc.
En liten skojsak.

1. När jag var liten ville jag bli veterinär men kunde inte bli pga att jag aldrig skulle kunna avliva ett djur.
2. Jag ville även bli yrkesmördare, modell och sångare.
3. Jag har alltid varit en stor chokladgris. Älskar choklad.
4. Drömmen om att bli musiker började som 6 åring och fortsätter än idag.
5. Jag älskar att filma och fota. Speciellt porträtt och natur. Men favorit är nog grunge bilder.

Det var min lilla lista. Haha. Nu ska jag gå och inte göra någonting.



Sara

choklad måste vara det underbaraste som finns -




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info