Den förädiska datorn

Alltså min dator måste vara den sämsta i världen med endast 60GB?
Jag kan inte ladda ner nya photoshop, jag kan knappt redigera bilder för att RAM minnet är fullt.
Jag har i princip ingenting i data C men ändå är det fullt. Liksom hallå?
Får spara allting i Data D där jag har min musik och filmer, men även där börjar minnet sakta men säkert ta slut.
Precis som sand som rinner ur ens hand.
Det känns inte alls okej faktiskt.

Och jag tror jag måste gå och duscha nu. Men jag uppdaterar senare.
Eller jag vet inte. Orkar inte duscha. Spelar nog sims istället. Om jag orkar det...
Nej det gör jag inte.

Idag har jag ätit 3 mackor och en kakbit.
Känner mig äckligt tjock. JAG ÄR ÄCKLIGT TJOCK!!!!!!!!!!!!!!!
Ingen mer mat. No way. Mamma tvingar i mig. Men imorgon blir det bara banan och ingenting mer.
NADA. Jag ska lyckas. Jag ska komma i mina kläder igen.

Gud vad jag mår sjukt illa efter allt jag ätit. Och ändå har jag bara sovit hela dagen samt varit ute med Tex en gång.
Det var härligt att få gå ut och gå bort lite kalorier.
Nej ni ska bara veta hur mycket jag hatar mig själv för hur jag låtit mig förfalla. Men imorgon efter skolan ska jag beställa tid hos frisören. Det ska bli underbart att fått det gjort. Då kanske jag kan bli normal igen. Normal... Som i någon med hår som inte ser ut som det tillhör en hemlös.

Jag är så arg på mig själv. Hur kunde jag hamna här?
Ensam. Ful. Fet.
Jag vet inte men jag lyckades i alla fall.
Nu ska jag lägga mig och gråta ut allt självhat.
Hej då.
Suzanna

Usch hatar när minnet börjar ta slut >:

Jag använder nåt som heter Ccleaner (kan ladda ner gratis) den tar typ bort 'onödiga' saker som lite internet-historik etc. Har inte varit med om att den tar bort något viktigt alls faktiskt! Om du inte redan har det så kanske du kan testa iaf!

Ha det bra och tack för kommentaren på min blogg!

Sara

sv; aw tack så mycket!

din med btw! :3

Niche

kan säga så här även om du inte kommer tro mig nu

men varje bild som jag har sett på dig nu så ser du smalare och smalare ut

och jag lovar dig du kommer lyckas

liksom du är redan fin som du är!

va nöjd kvinna! och ta hand om dig :) <3

Fia

sims 2 är kärlek!

jag ska nog snart börja spela igen c:

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info