Dagen

Idag var jag och Bambi i fotostudion. Jag fotade Bambi, och ingen fotade mig eftersom jag inte vill vara med på bild när jag är såhär ful.
Kanske slänger upp några bilder från fotograferingen sen. Beror på om Bambi skickar dem, haha.
Men det gör hon nog bara jag ber om det ska ni se.

Efter photoshooten gick vi hem. Nu gör jag pommes och ska snart äta dem. Sen ska jag chatta, langa bilder och chilla.
Det var allt för nu. Bra dag so far...!
Veronika

- skribent på http://verrran.blogg.se/

Tack så mycket!

Har läst din blogg under en längre tid och tycker verkligen att du är söt.

Tror jag hittade dig på bdb och gillade dina hårfärger/ frisyrer du har haft och att du är väldigt söt, det var så jag började läsa din blogg. Detta säger jag inte "bara för att" utan säger det för jag verkligen tycker det. :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info