Complaining

Just nu känner jag mig så... tom?
Vinterdepression tänker väl alla. Men då har jag allt haft vinter hela livet?
Jag har rätt och klaga ibland. Ännu mer än jag redan gjort.

Jag sitter och pimplar lite vin och har druckit massa cider. Men jag är inte full eller något sådant, det är jag inte.
Och jag är sjukt kär i denna klänningen från Kawaii Design:

Jag vill ha den, seriöst. Den är snygg liksom duh. Drool.

Och jag är så sjukt uttråkad och folk går förbi mitt rum hela tiden och jag får paranoida tankar om att alla går förbi med kniv och ska mörda mig.
Inte okej!

Nu ska jag pimpla resten av mitt vin och chatta. Vi höres.
t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

svar:

awh, söteee <3<3

var är du på msn? :<

hittar dig inte.

Emma

älskar också den klänningen! de har fina saker.

jag hoppas att våren kommer för dig också. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info