Blekning

Nu sitter jag här i vardagsrummet på ovanvåningen och bleker håret.
Gud bevare om det inte blir blondt denna gång, utan fortsatt gult.
Jag älskar gult. På kläder, asseccoarer etc. Men INTE på håret!

Men men, det är bara att vänta och se.
Alltså gud vad fattig jag är. Ska spara undan i princip alla pengar denna månad till Göteborg och till piercingarna. Ska bara köpa nödvändigheterna som är hårspray och puder. Foundation har jag tack och lov redan.
Skulle egentligen behöva en kajal också, eller en ögonbrynspenna. Båda funkar lika bra till ögonbrynen så.
Mina är typ supersmå och snart slut de också.

Jag funderar för övrigt på en ny bloggdesign. Men det blir när jag har ork. För just nu orkar jag ingenting.
Och så skulle det vara en fördel att ha en ny dator där man faktiskt kan ha högt virituellt minne, för nu kan man knappt alls öppna photoshop för att minnet är för lågt. Ork.

Men vet ni? Jag er as mycket fram till April eller Maj, då jag kan köpa både Blood on the dancefloor tröjorna samt de från Cute Plush. Visst var de fina?

Nu ska jag kanske kolla på filmen Sauna. Kommentera gärna under tiden! Puss
Linda.

Det suger att vara pank. Speciellt när det finns så mkt man behöver. Fast som tur är typ hatar jag att shoppa, så det blir inte så mkt saker, även fast jag vill ha dom. Hehe.

Puss på dig och din superfina blogg !

sara

prova använda silver schampoo annars, då försvinner ju de gula :)



tröjorna va as snygga!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info