Asså vad hände egentligen?

Det var så bra. Man hade nån på G, man hade jämt bra hårdagar. Man var platina blond, man hade lång snedlugg. Ens smink blev alltid bra.
Alla tyckte man var snygg.
Man var smal...

Nu?
Kort lugg som inte kan vara varken sned eller rak.
Tjock...
Längre dock... Det är den enda fördelen.
Och jag hatar folk som säger "du är fin som du är nu" för det ÄR jag inte. Jag är INTE fin nu. Jag VAR finare. Inte fin, men finARE.
Jag tyckte jag var söt. Jag tyckte om mitt hår. Nu? Död åt det! Jävla kaktus!!

Det har nu gått ett år sen jag blev singel. Snacka om most_wanted_girl?

Hade jag sett ut sådär <--- hade jag haft kvar mina ragg. Lätt.

Alltså jag är så fett sur? På mig själv.
För att jag låtit mig själv förfalla till detta.
Jag ska förbättras. Bli bättre än förra året. Bli vacker. Jag ska bli 2010. Jag SKA bli awesome.

Ness

- skribent på http://sness.blogg.se/

nu har veckans blogg finalisterna kommit upp i bloggen så kolla om du blev en av dom :D

KALLE ANKA

Man förstör sig själv, för man tror sig att man ska bli finare om man förändras.

I mina ögon har du alltid varit fin, oavsett hur du har sett ut, and i mean it.

Jag hoppas att du lyckas så att du själv blir lycklig <3

mathea

- skribent på http://ispravak.blogg.se/

sv: Tack själv tjejjen!

Grymt häftig blogg! Gilla (Y)

Kram kram !

Tanja

Ditt hår är verkligen awesome!

Och du är enormt vacker!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info