Ännu en uppdatering!




Haha funney_faces.com
Mobba mig inte, jag är retard and I know it. Så no påpekningar här inte!

Idag får man ju nästan vårkänslor, snön smälter! Jag blir typ glad tjej 92! WOH!!!
Våren är kärlek, så enkelt är det bara. Och nu får man faktiskt ha solglasögon, haha. Annars ser man ju ingenting? Vitt överallt. Inte okej. Ska leta upp ett par till, ifall Bambi vill låna. Cause I'm so friendly!
And nice and Kind. Kind_girl. Öh? Vad är det med alla understreck?  Jag kände för dem. Jag är pigg och på bra humör idag. Det kanske märks? Haha.
Nej nu ska jag leta upp de däringa solglasögonen. Vi ses senare, bloggen!
Emma

haha, vad söt du är! :D

hmms, jag har inte ens märkt att snön smälter...?! våren är bra!

Martiny

Fan va söt du är! Orättvist :@

Avundsjuk_tjej!

Understreck är bra<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info