63 dagar kvar till Kent!

Jag har nu en nedräknare till, nämligen till hur många dagar det är kvar innan Kent konserten går igång.
Då ska jag dit med snällasöta Hannah! Underbart kommer det bli.
Längtar som fan.
Hoppas de spelar följande låtar:
Socker
Columbus
Noll
Utan dina andetag
Klåparen
En himmelsk drog
Kevlarsjäl
Pojken med hålet i handen
(den gamla versionen)
FF
Dom andra


Sen får de jättegärna spela andra låtar, för alla låtar med Kent är bra låtar. Så är det bara.
Kent är ordet KÄRLEK.
Anonym

Tror dom bara kommer spela från sitt nya album "röd"

Ska också på dom, i mars. Men jag hoppas också att

dom spelar andra låtar än bara det nya. Hoppas

framför allt på socker jag med.

Emma

konserter är ju helt klart det bästa som finns.

hoppas det blir jävligt bra!

Hanna

:) <3

Fia

kent är bra! c:



undrar bara om du skulle kunna lägga till en kategori

i min blogg? o: hoppas du kommer ihåg lösenordet<3

film & böcker iallafall.

är ganska dålig på att va inne på msn nu när

min dator har massa virus och har pappas dator :(

men annars hörs vi där om ett tag! :)

take care

<33




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info