03:17

Jag ligger i sängen, lyssnar på Kent och bara... existerar.
Ångesten ligger som en tjock hinna över mig och jag har svårt att andas.
Jag försöker slappna av men det är nästintill omöjligt.
Jag har svårt att somna. Svårt att sova. Svårt att existera.
Magen kurrar men jag tänker fortsätta svälta den tills den blir smal igen.
Annars kommer jag förbli olycklig.
Så välkommen dag två av svält.
Välkommen, äckliga DBT behandling. Jag hatar dig.
Bambi

<3

Julia

<3<3<3

Amanda

Keep fight the hunger.

Nejmen, vill du verkligen svälta dig själv så är det bara stå ut.

Jag vet lix hur det är.



Åh, justeja, jag tyckte det var ganska gulligt att du kommenterade min blogg<3

POS.<3

Hanna

då var jag inte den enda som låg vaken med ångesten hängande över mig "/ <3

Fia

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info