Mår illa

Har druckit en mugg oboy och mår as illa. Märks att min magsäck krymp, för jag orkar inte ens äta upp en hel macka utan bara en halv. Vilket är jättebra!
Har inte ätit riktigt på snart en vecka. Bara typ sallad igår, lite. Sen har jag bara ätit typ... har jag ens ätit något? Minns fan inte.
Bra koll där.

Nej men jag måste verkligen hålla på såhär, skära ner på allting. Vill man vara fin får man lida pin heter det ju.
Åh, vad jag längtar tills mitt hår växer ut riktigt långt. Då ska jag göra en sån där söt rosett frisyr! De är för söta verkligen.
Jag ska fråga mamma om vi kan passa på att åka in till Tribe tidigare samma dag som Kent är, för då är vi ändå i Göteborg. Så får man två flugor i en smäll, checkt va? *Äkta göteborgska*
Asså denna låten är sjukt fin... Dör typ. "Nu kan du få mig så lätt" med Håkan Hellström.
Den är verkligen underbart fin!

Åh, jag tittade precis ut. Det är sol! Sol betyder eventuellt att snön kan smälta lite.... Vilket jag verkligen vill!
Är sick and tiered av snön nu alltså. FÖR trött på den!
Nej nu blir det msn och så mer illamående, och så musik såklart!
Puss
Anna Stensjö

bara så du vet, om du bantar för mycket så får inte håret näring så det kan växa, och då kan du börja tappa hår. det hände mig . visst gick ja ner i vikt, men ja ville ha långt hår,. fast de slutade växa sen började det ramla av.. man kan tydligen inte få allt :(

för övrigt e du sjukt söt.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info