"Jävla fetto sluta ät då"

Jag fick en kommentar som både... sårade enormt men som också peppade.
Jag ska sluta äta. Det har jag redan bestämt. En gång om dagen max, och då ska det inte vara mycket.
Men att kalla mig jävla fetto, det sårade. Jag vet att jag är fet, men jävlig är jag ändå inte. Sen blev jag även kallad wannarectic. Ja det kanske jag är. Jag har länge önskat att jag vore anorektisk, just för att bli smal.
Men sen medföljer en rad med problem med anorexia, och det är jag fullt medveten om.
För er som undrar, så tog jag bort kommentaren.
Julia

Men vafan? Vilken jävla idiot kommenterar någonting sånt?

Usch, jag blir arg.



Du är inte fet :( <3

Amanda

- skribent på http://blabla

Ey, du är bästa, oki?

Personen som skrev det är dum i huvudet.

CUpcakeDesu

Du är inte värd att få sådana kommentarer och du ska inte sluta äta D:<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info