Inget Göteborg på fredag

Snön har gjort att de flesta tåg är inställda och ännu mer snö är på väg så chansen att det går att ta sig till Göteborg är så liten att vi skjuter upp det till april, då snön säkert är borta och vi vet 100% att vi kan komma dit.
Det betyder alltså: kanske piercing i mars ändå? Om det går att ta sig dit, om jag har råd etc... Och om mamma vill.
Inget rosa hår förrän i april, början av maj.
Men det är bra för då har nog håret växt ut mer och sådär. Kanske ser lite bättre ut då.

Jag längtar SÅ till sommaren!
Och om 29 dagar är det Kent...! Jag kommer dö av lycka. Men hoppas fan snön är borta tills dess.
Kan ju inte gå dit i värsta vinterjackan och mössa och shit.  Det kommer inte vara okej.

Ville bara säga det, så Matilda, om du läser detta, kan du hålla dreadsen åt mig? Eller sälj dem till någon annan så får jag kanske skita i dreads. För jag har börjat tveka lite.. Men vi kan ju vänta och se? <:
Emma

tråkigt att du inte kommer till gbg! jobbigt väder... snön borde väl vara borta om 29 dagar när du ska på kent? får väl hoppas iaf!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info