Hello there

Hej bloggen och alla läsare.
Jag har inte direkt så mycket att skriva.
Igår såg jag en gammal vän på stan. Hon såg på mig, men kände inte igen mig.
Det är inte så konstigt. 30 kg extra och helt annan frisyr. Då är det inte lätt att känna igen någon, eller hur?
Men jag sa inte heller hej. För det var en kort kompis relation som egentligen inte var så bra. Vi kände varann knappt, träffades bara ca 5 gånger och sådär. Var mest vänner på bdb.
Och jag måste säga... Hon passar inte i septum.

Vet ni vad jag tänkt på? Tänker i och för sig alldeles för mycket, men jag har tänkt såhär; till sommaren ska jag ha en helt ny look. Ett helt annat utseende. Jag ska ha världens snyggaste hår och smink och alltid se bra ut. Det är i alla fall mina förhoppningar. Vi får väl se hur det går med att uppfylla dem.

Idag tog det ca 4 timmar innan internet funkade. Liksom orka? Jävla telia suger och det värsta är; vi kan inte byta för hela området har telia och det finns inga andras ledningar som går här. Dumma Lextorp!

Jag hade tänkt ladda upp en bild idag, men jag hade ingen lust att ta bild på mig själv. För jag tycker inte jag är fin alls idag. Inte ens i närheten. Inte ens ful. Utan gräslig. Det är det värsta ord jag kan komma på idag.
Provkörde den nya leopardmönstrade cardiganen, den är ack så fin. Älskar den!
Och jag kan inte mer än längta till snakebites och 18 års dagen då jag får min älskade Hello Kitty tatuering. Jag kommer typ dö av smärta, fast när man är van vid rakblad kanske inte smärtan är lika farlig? Någon som vet?

Jag är förkyld! Så äckligt är det att gå och snörvla och snyta sig hela tiden. Jag hatar att jämt vara täppt i näsan.
Usch och fy.

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Ska läsa andras bloggar nu, mina vänners. Det var ett tag sen eftersom internet cpar hela tiden.
Ha det bra, vi hörs senare! Puss
Bambi

Det suger när internet segar :/

Bläp, hoppas att du blir nöjd med ditt utseende <3

Julia

säger som Bambi, hoppas att du blir nöjd med ditt utseende. det förtjänar du. Du är vacker och om du själv får se det så är det ju jättebra! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info