Håret blir rosa

Efter en lång fundering har jag kommit fram till att färga håret helrosa, med kanske svart i underhåret.
Sen måste jag bara säga att Hannie Dropkick är vackrast på jorden!
Dixi Wonderland

Om du skulle se henne idag skulle du inte tycka att hon är snygg. Hennes hår är ca 8 cm långt.

Suzanna

Kör på helrosa isåfall tycker jag!

Dixi Wonderland ♥ Min Hello Kitty mobil ♥

Svar: Hennes myspace men du kan ju kolla detta inlägget jag gjorde på min gamla blogg så får du se. Hon tog bort bilden efter att alla sa att hon va ful xD (Och det va inte 8 cm men skit samma skit ful är hon utan PS HHAAH)



http://iadorehersexyhair.blogg.se/2009/august/fick-en-chock-forut-nar-jag-loggade-in-pa-mys.html#comment

Fia

hannie dropkick <3

Sara

oh de kommer bli as snyggt:D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info