God morgon!

Hej bloggen och alla söta läsare <3
Idag är det skola och det är både roligt och inte roligt.
Har mediakunskap, webbdesign och psykologi B. Men jag måste prata med vår studievägledare eller rektor om att sluta psykologi B.
Idag har jag på mig svarta cardiganen med Hello Kitty tryck på, min nyköpta Hello Kitty scarf/bandana samt min I apple Vampires tröja och mina nya svarta jeans!
Bild kommer senare på fjolliga lilla mig, hihi.

Nu har jag inte så mycket mer att säga än att jag ska ta nya prover idag. Och jag som har sprutfobi!
Inget kul, inget kul alls. Måste även boka ny tid för tandläkaren.
Och vet ni? Jag har börjat acceptera mitt hår nu. Men kan inte mer än längta tills det växer ut lite så jag kan ha i löshåret igen. För det kan jag inte nu. Bara på en sida, och det ser så konstigt ut då.

Det var allt för nu, hörs senare! Ha en bra dag!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info