The only hope for me is you

Jag känner mig så äckligt skabbig och fet. Men du är ju skabbig och fet, Emelie...

För att jag var kvar på sjukhuset så har jag ätit två gånger idag. Och sist var middag nu klockan fem. Makaroner och quornfärssås som var så äckligt salt att jag turligt nog inte kunde äta så mycket. Hade säkerligen ändå inte ätit upp allt, för det var en överfull tallrik jag fick. De tror verkligen jag äter som en gris. Bara för jag ser ut som en behöver jag inte äta som en.

Har faktiskt varit duktig sedan slutet av november. Jag orkar verkligen inte med övervikten mer, så nu gör jag det jag vet fungerar: äter mindre och rör mig. Jag har aldrig varit en latmask, jag går en hel del och har alltid gjort det. Så negativa kommentarer om att "gör si och så för att gå ner istället" bryr jag mig inte om. Jag vet att det här sättet fungerar.

Mitt mål är att väga minst 60kg till sommaren och studenten. 60 kg låter väl som en jävla massa kilon för er smala fina, men för mig är det i alla fall ett rimligt mål. Min drömvikt är ju 47, men det kommer ta tid att komma dit, så 60 är rimligt.
Hur jävla mycket väger hon egentligen inte nu då? tänker ni säkert. Ja ni, ni kan ju ta och fundera på det. Mycket skulle jag säga som svar.

Fat days are over. No more fat, no more sugar. Bara på vääääldigt speciella tillfällen. Och så bara äta en gång om dagen. Det funkar, såvida inte personalen kommer och tjatar och tjatar och säger "nu är det mat Emelie!" och jag tillslut inte orkar med deras tjat med, som idag.
Men jag ska klara det här. Det måste jag. För min egen skull om inte annat. Och för andras ögons skull. För jag klarar inte av att bli ihågkommen som "den där feta" längre. Jag vill bli ihågkommen som den vackra, smala och fina. Men om jag lyckas får vi se. Men det måste jag!
Anonym

60 på din längd e inte så mkt. du är la typ 175 lr nåt?

Lina

sv; mäst för att jag inte sover bra igen och för att jag inte orkar någonting och sånt..

och det är du som är fin.



och vi borde ses snart, alla 3, för det var så himla längesedan vi sågs :( <3

Z

det mest effektiva sättet att gå ner i vikt (även om jag anser att du absolut inte behöver det) är faktiskt att äta lite och ofta eftersom det ser till att magen alltid har något att jobba med, detta varvat med motion givetvis.

Lizz

Om ja kunde skulle jag ge dig min kropp, jag väger 47 nu. Fast är kort bara 1.60 :C så jag är inte riktigt sådär fint smal som jag önskar. Det fattas nog en 3 kilo för att få bort de där extra kilona på magen. 44 det låter fint.<3

I sommar emelie då är vi smala och vackra

(saknar bara ditt utseende<3)



/Lizz

Maskrosmor

Hmm... Ja tycker då att du ser helt normalviktig ut på de foton och videor jag sett.... Men jag är jag och du är du.



Skulle aldrig drömma om att säga, gör si eller så... Möjligen tipsa om vad som funkar för mmig. Men sen gör du ju ändå de som funkar bäst för dig...




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info