Tatuerings idén avslöjad

Min tatuering är avslöjad!
Jag ska ha en sån diamant emellan där de sitter på bilden. Med tiden ska jag bygga på den, men det första jag ska göra är konturerna. Den är galet fin och kommer bli galet fin på mig också hoppas jag <:
Älskar diamanter!

Vad tycker du, tror du den kommer passa? :3

Mimi

Jag tror de kommer bli mer än fint på dig, då du är galet fin redan nu!



Btw, du vet att du har 2009 x2 där uppe va? ;o



P.s jag älskar din nya design och header! <3

emina

lätt att den kom passa ! du är ju en dimant ! och med två så skiner du ännu mer ! älskar dej <3

Saga

Men skulle inte du göra någon slags Hello Kitty-tatuering?? Eller jag kanske blandar ihop det nu haha :p :)

Men diamanten var fin, det blir nog jättebra!

Fannii

Ingen HelloKitty ? :O

Men jag tror det kan bli asfint med diamant också :3 tror det kan bli fint med en ganska diskret med bara konturer också även om det är fint med skuggat :D

Hoppas du har råd att göra den snart!

Puss<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info