Splatter design igen?



Jag kan ju inte ljuga och säga att jag inte tycker om den här sortens design. Jag älskar denna sorts design! Frågan är bara om jag ska använda denna nu eller spara den till senare. Jag är i alla fall rätt nöjd med den, i alla fall headern.

Vad för slags designer tycker du är allra snyggast?
Fannii

I agree, jättefint med mörka designer! :3

emina

jag älskar din nya design ! den är grymm !

Mimi

Bambi har ju också en liknande, och jag älskar dom båda! <3

Muff

herregud vilken snygg design!

den har du lyckats vansinnigt bra med emelie :D

Saga

Snygg!

Maskrosmor

Jag hade inte gillat att ha en sådan här design själv. För mig personligen är den för mörk. Men hos dig gillar jag den. den är stilren och lättöverskådli.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info