Somebody told me that you had a boyfriend who looked like a girlfriend

 

God afton.
Idag har jag varit ute och farit, hämtat ut min tågbiljett från Göteborg till Trollhättan, handlat med Tommy, blekt håret och hunnit ta bild och ändrat header. Pew. Allt med nu, va? Tror säkert jag glömt något, men men.

Nu är nästan all grön och blå toning borta, men inte riktigt all men det duger i alla fall. Självfallet var min vanliga blekning (MOOD nr 100) slutsåld så jag fick pröva en ny, Poly Palette nr 100. Den var inte lika stark men den funkade. Nu är det bara att invänta den tredje januari så är början på mitt nya år perfekt! Hur bättre kan det bli än att spendera årets tredje nya dag med två underbara tjejer i Göteborg? Inte bättre alls.

Förresten, ni som undrar vad Tumblr är: Tumblr är en bloggtjänst där man kan blogga både internationellt och på vilket annat sätt man vill. En bra tjänst för den som vill bli storbloggare med andra ord! Ska bli spännande att se vad sidan kan föra med sig för ont och gott.

P.S
På bilden har jag inte blekt håret än så det är mycket ljusare nu, och ja, jag har klippt luggen. Själv. Faktiskt, haha. Brukar faktiskt klippa min lugg själv. Det är därför den är så ful hela tiden.
Peace.

Tilma

sötaste cheyen.se<3

Maskrosmor

Ahh! Du får berätta mer om den den där tjänsten sen. =)



Jag använder också Mood 100 =)

Muff

sötnosen!

mysig tröja :)

Anonym

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA



Ha ditt hår SÅDÄR ! ååh... Dusåfin precis sådär i håret !

Louise

- skribent på http://[email protected]

Guuuuud va söt du eeeeee :)

min vackra dotter!!!!!!!

kaaajsa

åh herregud vad söt! :)

Mimi

Åh så vacker du är, Emelie och så sockersöt när du ler - gör de oftare! :D

HannaH

Åh jag längtatr oxå till tredje som f*n!!!!! du ärrrrrrrrr så vackeeeeeeeeer <3

Empa

Du är underbart vacker, åh. <3

Fannii

iih, du är så fin Emelie! <3

du hinner med att göra så mycket ibland, helt otroligt! o: duktig flikka! :*

Julia

Fyfan vad du är vacker hjärtat. Så himla fin, du berör mitt hjärta. <3

Bambi

Det ser inte ut som dig på bilden o_O @@@:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info