Som en perfekt och underbar lag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är så less på allt samtidigt som jag inte är det. Det går i vågor.
Lyssnar på Kent. Kent är kärlek. En kärlek som gör mig glad och trygg.

Har flyttat in mitt skrivbord till systers rum, tömt båda mina garderober helt och flyttat in till mitt nya rum och väntar i princip bara på att få upp mina hyllor så jag kan ställa fram mina finsaker (tiaror och Hello Kitty saker.)
Jag älskar tiaror. Använder dem nästan aldrig, men de är väldigt fina ändå.

Det har blivit alldeles för mycket mat på sistone. Ångest, hej hej. Efter nyår blir det hårda tag igen. Jag var ju så duktig en period för inte så längesedan... Men man kan inte lita på någon. Inte ens sig själv.

Fick en kommentar förut som gjorde mig lite extra glad. Från en anonym som sa att jag var fin i att ha håret som jag har på bilden i inläggen under. Tack så hemskt mycket för fina ord, men jag kan inte hålla med dig om att det är sant. Men tack ändå. Kärlek.

Gudrun från biståndsenheten skulle ringa idag, men det har hon inte gjort. Hoppas hon ringer imorgon, men det är inget att hoppas på egentligen. Det lär inte bli av.
Jag har försökt ringa SJ i två dagar, men ena dagen kopplade de bort mig och andra var det 37 före i telefonkön så jag gav upp. Ska ha tillbaka 126 kronor från en resa jag inte kunde åka på pga att jag låg inne på sjukhuset. Skickat läkarintyg och allt och de sa att de skulle fixa det, men än har jag inte fått några pengar. Hade helt glömt bort detta, men mamma påminde mig igår. Tur det. Inte kul att mista 126 kronor. Inte när man är så fattig som jag är. Speciellt nu, åh.

Mamma fyller år den fjärde också. Vill ge henne något fint eller något bra, eftersom jag inte hade råd med en så bra julklapp. Hoppas jag hittar något bra som kan göra henne glad.

Mår inget vidare just nu men det är inte mer än jag klarar av. Genom åren blir man hårdhudad och tål mer och mer. Men en dag når även den starkaste bristningsgränsen. Jag vill inte hamna där - igen.

Ha det bra alla ni. Ni är fina, var stolta över er själva! Puss.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info