Shoreline

Lyssnar på Anna Thernheims version av Shoreline av Broder Daniel. Den är grymt fin kan jag lova! Shoreline är min absoluta favoritlåt med Broder Daniel. Tycker den är så otroligt underbar.

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Slappat typ. Ätit bra, dvs en macka och en liten skål yoghurt med müsli. Stolt över mig, japp. Är inte hungrig alls längre, och det är bra och mycket fint. Tappar byxorna när jag går också, hihi. Men kan ändå inte ha de där satans vita sönderrivna jeansen jag så älskar som bara är en storlek mindre men som är sjukt små för storleken. Felsydda, yesbox.

Mina angelbites hål har växt ihop nu och ärren är riktigt små och syns inte när man har smink över. Det är finfint det.

Imorgon är det kalas för syster. Att hon blir 20 är helt sjukt. Att jag blir 19 är också sjukt. Fan vad gamla vi är, haha.
Men det ska bli trevlans att fira henne faktiskt.


Som ni ser har jag en ny design. Bilderna i headern kommer från WeHeartIt.com som är en sjukt inspirerande sida.
Vill skaffa ett konto där lite längre fram när jag har mer foton i portfolion. Vill kunna inspirera andra så som de inspirerar mig, även om jag aldrig kommer lyckas "wow:a" någon med mina bilder.

Jag kommer eventuellt tatuera mig på annan ort. Vart säger jag inte än, förrän det är klart. Men det blir uppåt.
Blir diamant tatueringen som sagt och den kommer bli kanonfin!

Nu ska jag försöka få en bra bild. Hej så länge!

fanni

Vad fint du har gjort här på bloggen sötis!<3

Tintin

Ååh din blogg är så fin! Önskar verkligen att min var lika fin men jag kan inte riktigt det där med bloggdesigner =(

Anonym

gillar din design nu. så fin. ♥



och åh. tatueringar. är jättesugen.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info