Julklappar och födelsedags presenter

 

Nu har jag köpt och slagit in julklappar samt födelsedagspresenter till syster. Det är svinkallt inne och jag kom precis in från en promenad med mamma och vår hund Tex.
På vägen hem från Överby svängde vi in till Red Rocket Tattoo men de hade stängt pga. sjukdom, så jag får gå dit på måndag efter skolan och boka tid och visa hur och vart jag vill ha min tatuering. Ska även fråga ungefär hur mycket den kommer kosta så jag vet när jag har råd att tatuera mig och liksom inte kommer dit med för lite pengar och bara: oj, jag hade visst inte mer. Nej, det vore lagom pinsamt.

Har slått in två julklappar till Bambi också. Vad det är i är en hemlighet, för annars är det ju inget roligt att ge bort dem. Men ledtråd: det är mjuka paket.

Ikväll ska jag umgås med familjen och ha det trevligt - förhoppningsvis. Bara jag slipper se skidskytte idag igen. Hatar sport...

Igår spelade familjen och Jesper, mammas man (Tommy)s son, bowling på Wii. Det var roligt för jag gör alltid så himla konstiga skruvar och förlorar alltid. Förr vann jag rätt ofta men nu har jag ingen ork att försöka mig på att göra en strike, så jag bara släpper iväg klotet och låter det gå sin egen väg.

Har fortfarande inte kommit på någon design idé och det gör mig lite sur. Jag vill ju ha en ny design! Funderar på ett tema, men vet inte riktigt. Vi får se helt enkelt.

Nu blir det till att kolla Facebook. Hej så länge, uppdaterar mer senare.

P.S
Anledningen till att jag blivit dålig på att kommentera andras bloggar är för att jag är så orkerslös. Vill helst sova bort dagarna men det går ju inte för sig. Men ska försöka bättra mig!
Ami

Du är finast bebis!

Maskrosmor

Hmm.. Kanske du finner inspirationen när du fått flytta. Kanske omgivningen där ger dig lite inspiration. hoppas

jeanettte

heej jag bodde där i två år och jo visst är det bra data har dom med internet o du får ha mobil o så :) du kommer att trivas fast det kan kännas hårt. om du bor i gbg så kan du träffa dina vänner familj .mm. :) om du flyttat dit eller ska så hälsa från mig =) du får röka oxå om du e rökare. det är ett öppet hem men man kan ha inne kvällar ibland typ tre dagar i veckan men det beror på från person till person.. Mvh Nettan :)

Fannii

Roligt med tatueringen! Hoppas den inte blir alltför dyr så du har råd att göra den snart :3

Söt bild på dig också, fint sminkad och ditt hår är så deliciously vitt som vit choklad - MUMS <:

Saknar dig Emelie<3

HannaH

inte alls avis över att du ska tatuera dig, nejdå, inte alls. hoppas din jul blir underbar, och nyår <3

Mimi

Så sjukt fiin du är! <3

Cilla

Du är så fin <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info