Imorgon är det nyår

Shit. 2010 har redan passerat. Imorgon är det nyår och jag kan inte fatta det. Tyckte det inte var så länge sedan det var sol och varmt. Men i och för sig så är inte ett år så värst långt. Vissa dagar kan kännas ändlösa men generellt sätt så är ett år väldigt kort.

Idag har jag limmat i mitt löshår. Måste köpa remover i Göteborg, för sist fick jag ta olivolja och det gick ju sådär...
Det blev inte kalasbra, men inte heller jättedåligt. Ser ju inte proffsigt ut, men tränsbitarna syns i alla fall inte och det är huvudsaken.

Imorgon ska jag dricka massa läsk (fy skämms) äta choklad (ajjabajja!) och dricka champagne och kanske ta några chips också (hujeda mig.) Kommer rulla fram snart, ohja. Heh. Men det är nyår. Det är faktiskt nyår.

Försökte locka håret förut, med plattången. Det funkar ju så jävla bra för alla andra men för mig går det käpprakt åt helvete. Gud vad jag svär då...
Lockarna blev inte runda, utan fyrkantiga. Och jag kunde få på håret runt tången så bra heller, haha. Är så dålig. Får be mamma hjälpa mig imorgon.

Hur ska ni fira nyår? <3
Fannii

Tja, ett år är ju ändå 86.400x365=31.536.000 sekunder på ett år, det är ganska mycket! Haha nörd jag är som bryr mig x)

Jag tycker det är långt ett år, men det går nog snabbare och snabbare med åren o:

Själv ska jag fira med två kompisar hemma här, ska bli mysigt! :3

Ha ett bra nyår Emelie<3

ami

gud va fin blogg du fixat! designen alltså! och håret och hela du är gryymt vacker :D

Dixi Wonderland

Svar: Hej darling! :D

Jag beställer drom från ByBloom. Dom går att köpa i tex Malmö, Sthlm och Gbg också ;D

Anonym

Emelie ! Lova att visa upp din nyårs outfit / Sminkining !

Skulle vara så kul att se, gillar verkligen dina sminkningar ! (:

Alice Tigersyster

Hej hjärtat.

Jag saknar dig, väldigt mycket.

Snart är det ett nytt år och jag insåg att jag inte pratat med dig på så sjukt länge.

Jag älskar dig ängeln, vi borde ses snart.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info