Hemma i fem dagar

Från och med imorgon till måndag kommer jag vara hemma hos mamma! Det ska bli jätteroligt och jag får sova i min egna säng i mitt egna rum, med en underbar hund som sällskap och en massa skräckfilmer jag och syster ska se. Hihi!

Jag ska inte äta något sött eller något salt. Jag ska hålla mig på stranden, inte vara ute på strandkanten och vela och kanske bli träffad av en våg och drunkna.

Tänkte väga mig till helgen och se om jag gått ner något mer, eller om jag till min fasa gått upp. Jag hoppas INTE på det sistnämnda.

Tänkte se om jag kan fota några vintriga bilder under dagarna jag är hemma också, känner att foto kategorierna står rätt still just nu. Jag vill ha en systemkamera!
Ska se om jag får mycket pengar till studenten, då ska jag nog spara ihop mer och sen köpa en. Det är liksom nödvändigt eftersom jag älskar att fotografera.

På tal om vinter så är det inte långt kvar till julafton. Vad har ni för planer inför julen? Själv ska jag vara hemma och dricka glögg och äta pepparkakor. På julen får man faktiskt fuska och äta och dricka sötsaker. Heh.

Jag längtar tills mitt hår växer ut! Vill kunna ha löshår i hela håret igen. Långt hår är fasligt fint, men kort också, på de som klär i det.

Nu blir det till att vara social på MSN. Pusshej!


Lisette

sv; Åh, tack! Gillar den med :D

Elina

Du har en riktigt snygg blogg och du verkar ha bra musik smak eftersom du har Eyes set to kills text som header. :)

Elina

Sv: Verkligen inte lika frän som din men tack ändå! :)

tilda

awesome bloggdesign! :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info