Hannie Dropkick

Typ en av de snyggaste tjejerna som finns. Och jag vet, hon ser inte ut sådär idag. Men hon är sjukt fin nu med!

Vet inte hur många gånger jag försökt få till sminket som Hannie, men misslyckas alltid. Hennes hår är sjukt mumsigt snyggt och hela hon är bara dreggel. Jag skulle sälja min själ för det där utseendet!

 

Vilken tjej tycker du är snyggast?

Lisette

Hon är OTROLIGT snygg!

Jag tycker också att Audrey Kitching är gorgeous :*

hirana

- skribent på http://hirana.blogg.se/

En utav mina favorittjejer någonsin är Allison Harvard. Perfekt utseende!



Och tack för din otroligt fina kommentar! Den värmde.

Lina

hm. det finns så många fina

men om jag skulle välja en kändis hade jag valt frida gustavsson. åh, hon är otroligt vacker




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info