GOD JUL ALLESAMMANS!

God Jul alla läsare, vänner och bekanta. Hoppas ni haft en trevlig julafton och att ni fått finfina presenter.
Själv har jag fått 800kr, en stor pump med hallonbadskum/duschcréme med Hello Kitty, Hello Kitty godis, Hello Kitty mobilfodral, ett armband med berlocker och en gosedjurs elefant! Är jättnöjd med mina julklappar och hoppas de jag gett julklappar/kommer att ge blir lika nöjda.
Nu är jag helt färdig. På tok för mycket mat och på tok för högt tempo. Ska sova, trots att klockan inte ens är nio, haha.
GOD JUL och GOD NATT!
Julia

God jul älskade fina! jag älskar dig och önskar dig ett fortsatt gott år! <3

Emma

Låter som jättefina presenter!

tilda

god jul finis! <3

Muff

God jul vännen. <3

Emma

God Jul Emelie! :) <3

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

God Jul Emelie! :) <3



blev lite fel när jag skulle skicka den förra kommentaren*

Skywalker.

hoppas din jul var fin! ♥



(dom säger att jag varit trasig, aldrig har jag varit hel)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info